Atacul clonelor sau imitatia ieftina

“Ceea ce fac e preluat şi imitat de toată lumea.”
Coco Chanel

Isi mai aduce cineva aminte de Clubhouse si de impactul, boom-ul pe care l-a avut la un moment dat?

Nu discutam de ce a cazut si nu a mai auzit nimeni de ei, ci despre ce au facut gigantii din IT.

Au copiat functia sau functii ale aplicatiei si le-au introdus in platformele lor.

Inovatie? Se pare ca nimeni nu mai face, fie de teama de a nu fi copiati la randul lor, fie ca este mai ieftin sa furi idei.

In online, in marketing, care este cel mai raspandit lucru care se aude?

“Uite-te la X, vezi ce face si fa-o tu mai bine.”

Continutul din online?

Se incadreaza in acelasi tipar – aceeasi formula, aceeasi abordare, copiate de la unii la altii.

Cand credeai ca societatea, la nivel de individ, poate fi un fel de oaza, o scapare, ce face?

“Imprumuta” trasaturi, limbaj, lifestyle, de la asa zisele specimenele alfa.

“Ce cool e! Vreau sa fiu si eu la fel!”

Si este sau macar incearca.

Este o alta forma de imitatie ieftina.

Traim intr-un ciclu ccontinuu de copiere si de data asta s-a inventat cartusul cu toner care nu se consuma niciodata.

Autenticitate?

Toata lumea vorbeste despre ea dar putini stiu ce inseamna, iar si mai putini o au in ADN.

Ne place sa alegem calea cea mai usoara si astfel am ajuns sa fim cei mai mari imitatori din istoria omenirii.

Imitam absolut orice – de la comportamente, gesturi, pana la produse.

Urmand flow-ul scrierii, urmatoarea idee este usor de intuit…

Ne vom opri vreodata?

Eu cred ca putini da, o vor face, dar cei mai multi nu.

Costul pe termen mediu si lung poate fi masurat dar nu cred ca ar avea cineva curajul sa o faca.

Un lucru ar trebuie sa sperie pe oricine: esti pregatit sa accepti ca esti mediocru?

Daca tot pierzi timpul pe Netflix, la asta trebuie sa te uiti.

P.S. Ne putem conecta pe Linkedin sau poti intra si tu in Bunkăr, nu ne vede nimeni acolo.