„Ceea ce fac e preluat şi imitat de toată lumea.”
Coco Chanel
Isi mai aduce cineva aminte de Clubhouse si de impactul, boom-ul pe care l-a avut la un moment dat?
Nu discutam de ce a cazut si nu a mai auzit nimeni de ei, ci despre ce au facut gigantii din IT.
Au copiat functia sau functii ale aplicatiei si le-au introdus in platformele lor.
Inovatie? Se pare ca nimeni nu mai face, fie de teama de a nu fi copiati la randul lor, fie ca este mai ieftin sa furi idei.
In online, in marketing, care este cel mai raspandit lucru care se aude?
„Uite-te la X, vezi ce face si fa-o tu mai bine.”
Continutul din online?
Se incadreaza in acelasi tipar – aceeasi formula, aceeasi abordare, copiate de la unii la altii.
Cand credeai ca societatea, la nivel de individ, poate fi un fel de oaza, o scapare, ce face?
„Imprumuta” trasaturi, limbaj, lifestyle, de la asa zisele specimenele alfa.
„Ce cool e! Vreau sa fiu si eu la fel!”
Si este sau macar incearca.
Este o alta forma de imitatie ieftina.
Traim intr-un ciclu ccontinuu de copiere si de data asta s-a inventat cartusul cu toner care nu se consuma niciodata.
Autenticitate?
Toata lumea vorbeste despre ea dar putini stiu ce inseamna, iar si mai putini o au in ADN.
Ne place sa alegem calea cea mai usoara si astfel am ajuns sa fim cei mai mari imitatori din istoria omenirii.
Imitam absolut orice – de la comportamente, gesturi, pana la produse.
Urmand flow-ul scrierii, urmatoarea idee este usor de intuit…
Ne vom opri vreodata?
Eu cred ca putini da, o vor face, dar cei mai multi nu.
Costul pe termen mediu si lung poate fi masurat dar nu cred ca ar avea cineva curajul sa o faca.
Un lucru ar trebuie sa sperie pe oricine: esti pregatit sa accepti ca esti mediocru?
Daca tot pierzi timpul pe Netflix, la asta trebuie sa te uiti.