Singurul tip de continut care conteaza

Content-ul pe care il creezi nu genereaza nici o reactie?

Daca ai curiozitatea sa cauti online idei si tipuri de continut, vei gasi liste interminabile cu tot felul de sugestii clasice, indraznete si uneori nonconformiste.

Ar fi in regula sa te folosesti de ele, exceptand faptul ca acelasi lucru il face multe milioane de oameni.

Imi amintesc ca atunci cand am inceput sa scriu, acum niste multi ani in urma, cautam infrigurat tutoriale, scheme, formule, doar doar voi putea emula ‘succesul’ celor de la care ma inspiram.

Stiu ca, acum, acelasi lucru il face oricine care incearca sa creeze continut. Este de inteles.

Orice ai face, sa nu pierzi din vedere singurul tip de continut care conteaza.

Si anume…

Efectul pe care vrei sa il produca cititorului ceea ce scrii.

Acesta este marele ‘secret’.

Nimic altceva nu conteaza:

  • Nu are importanta cat este de scurt sau cat de lung este;
  • Nu conteaza ce format are – scris, grafic, audio, video;
  • Nu trebuie sa fie perfect.

Si, din nou, stiinta ne vine in ajutor.

Conform unor studii, sunt cateva sentimente pe care noi oamenii le simtim intens:

  • Fericire;
  • Tristete;
  • Frica;
  • Furie;
  • Surpriza.

Informatiile de mai sus, folosite inteligent, te pot ajuta sa creezi continut cu impact in randul celor carora te adresezi.

Succes la scrieri.

P.S. Ne putem conecta pe Linkedin sau poti intra si tu in Bunkăr, nu ne vede nimeni acolo.