Chiar este ușor să ieși în evidență

„Nimeni nu a făcut diferența fiind ca toți ceilalți”
Amit Kalantri

Oamenii care studiează largul domeniu al marketing-ului online, fără a face cu adevărat marketing online, fac exact ceea ce fac 99% dintre „experți”.

Citesc un număr, impresionant sau nu, de cărți.

Copiează de la alții „strategii” câștigătoare.

Învață aceleași tipare de gândire, folosesc aceleași tehnici de abordare a situațiilor întâlnite, transmit mesajele în același mod ca cei de la care copiează.

–  Aruncă un ochi în feed-ul de pe Social Media și vei înțelege imediat despre ce vorbesc.

Cu siguranță că ce s-a făcut în trecut, ca și abordări de succes, are valoare, merită studiat.

Dar când practic toată lumea se vinde, se marketează în același mod, folosind aceleași strategii și de cele mai multe ori ACELAȘI cuvinte…

La ce concluzie poți ajunge?

Este ușor să ieși în evidență.

Dar cum mai exact?

Creezi contrast. Ești tu pata de culoare.

Cu ce ​​combinații ciudate și unice de ingrediente diverse îți hrănești creierul?

De aici pot veni idei noi, idei pe care nimeni nu le pot copia.

Dacă ar fi să ne extindem și la modul nostru de a fi, manipulat și influențat de către societate, ce alt mod mai elegant de a fi diferit ai putea găsi?

Tu ești cel care va oferi ceva diferit – nu neapărat să arăți că ești superior.

Doar suficient de diferit cât să atragi atenția.

A nu se înțelege că sunt împotriva învățarii de orice fel și că tot ce ai nevoie este să fii original.

Înveți, studiezi, te inspiri, DAR alegi să adaugi și ingredientele tale.

Idei de contrast

1. Fiecare industrie, fiecare nișă, are concepții, reguli, detalii ce sunt agreate de către mulți. Alege câteva cu care nu ești de acord și demonstrează că sunt greșite sau că se poate și altfel. Ieși public, arată ce ai descoperit despre aceste standarde și care sunt variantele tale. DIFERITE.

2. De multe ori, ceea ce funcționează în alte domenii, poate fi „împrumutat” cu ușurință și în alte arii de activitate. Cu alte cuvinte, extragi așa zisele „golden nuggets” dintr-un domeniu total diferit decât cel în care ești și le conectezi la al tău. Surpriză! Vei primul/prima care face acest lucru.

Ca și bonus, poți combina aceste 2 abordări de mai sus, cu o serie de idei de conținut:

  • De ce ar trebui să își pese de _____;
  • Cum ai depășit provocările din viața personală, cât și din cea de business;
  • De ce ___ ceva ___ nu funcționeză;
  • Rezultatele unor lucruri făcute greșit;
  • De ce nu îți place ___.

Dacă ai convingerea că poți genera contrast, personal și/sau profesional, nu mai aștepta.

Chiar este ușor să ieși în evidență.