Eticul intr-un online tot mai aglomerat

Se observa cu ochiul liber ca si datorita situatiei pandemice, online-ul este din ce in ce mai aglomerat.

Zeci, sute de mini agentii de marketing au rasarit ca prin minune, incercand sa scoata in evidenta faptul ca ei au vaccinul care va redresa sau propulsa un business in aceste momente stresante pentru toti.

‘Acum este momentul sa deschizi un magazin online’ a devenit un soi de mantra.

Se promit vanzari record pentru ca da, piata de ecommerce a crescut, nu doar in Romania.

Insa aici intervine eticul.

Da, au crescut vanzarile online dar pentru jucatorii mari si/sau medii.

Pentru tine care iti deschizi astazi un magazin online, iti va fi mult mai greu sa te faci remarcat, comparativ cu, sa zicem, acum 2 ani.

Este aglomeratie mare. Sunt multi care, legitim, au vazut o oportunitate in online. Mai ales acum.

Etic ar fi sa ti se explice ca inca de la inceput ca nu este totul roz.

Crearea unui magazin online este relativ usoara avand in vedere tehnologiile existente.

A nu se confunda usor cu ieftin.

Provovarile apar DUPA ce magazinul este live, operational.

  • Ce buget lunar de promovare ai?
  • Il poti sustine cu usurinta cel putin 1 an?
  • Cum poti scoate cele mai bune rezultate?
  • Ai plan sau planuri de continut?

Si multe altele.

Citeste si: Online-ul din Romania este invechit

Etic ar fi ca cei cu care colaborezi sa te puna in tema, sa nu mai promita lucruri doar pentru a te atrage ca si client.

Este aglomeratie mare in online.

Inainte de a investi chiar si 1 leu, intreaba-te daca poti face fata provocarilor atat financiare cat si mentale.

Este etic pentru ca online-ul s-a aglomerat.

P.S. Ne putem conecta pe Linkedin sau poti intra si tu in Bunkăr, nu ne vede nimeni acolo.